دانلود رایگان انواع افزونه پیامک

معرفی بهترین افزونه‌های پیامکی و دانلود رایگان پلاگین‌های پیامکی

شما می‌توانید سایتتان را به انواع افزونه پیامکی مجهز کنید تا به آسانی ارتباط موثر با مشتریان و کاربران سایتتان داشته باشید.

با مجهز شدن سایت به افزونه پیامک قابلیت ثبت نام و ورود با شماره موبایل، خبرنامه پیامکی، اطلاع رسانی بعد از ثبت سفارش٬ اتصال فرم‌های سایت به پنل پیامک و موارد دیگر فراهم می‌شود.

برقراری ارتباط با مشتری به سادگی ممکن است!

در این صفحه می‌توانید تمام پلاگین‌های پیامکی برای سایت‌سازهای محبوب و Open Source مانند وردپرس٬ ووکامرس٬ پرستاشاپ٬ اپن کارت و موارد دیگر را دانلود و نصب کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌سادگی قابلیت ارسال پیامک برای مشتری را به سایت خود اضافه کنید.

چرا وب‌ سرویس اس‌ام‌اس پارسی بهترین انتخاب است؟

5463945

ارائه خط خدماتی

خط خدماتی رایگان و بدون سفته

ارسال سریع پیامک خدمات

ارسال پیامک در 5 ثانیه انجام میشود

500_F_305961049_jSajJ37lNv4RwnTZEXKpFfHlKGSqg8gF

وب سرویس خارج کشور

برای تایید شماره موبایل خارج کشور

Untitled-1

پشتیبانی

پشتیبانی از طریق تلفن و تیکت

سوالات متداول

download (2)

برای اتصال سامانه پیامک به نرم‌افزار اختصاصی شما نمونه کدهای برنامه‌نویسی به زبان‌های مختلف وجود دارد. برای مشاهده نمونه کدهای برنامه نویسی ما صفحات صفحات زیر را مشاهده نمایید. در صورتی که نمونه کد موردنظرتان را پیدا نکردید با ما تماس بگیرید و تا وب‌سرویس مورد نظر شما را توسعه دهیم زیرا ما دائمی در حال توسعه وب‌سرویس و آپدیت افزونه‌‌های پیامکی هستیم.

بله، در خصوص اتصال به سایت اختصاصی یا اپلیکیشن به سامانه پیامک برای ارسال پیامک از طریق وب سرویس مشکلی وجود ندارد، نمونه کدهای برنامه‌نویسی ما به 14 زبان برنامه نویسی آماده شده است و می‌توانید بر حسب نیاز از زبان برنامه نویسی مورد نظرتان برای اتصال سایت و اپلیکیشن به سامانه پیامک استفاده نمایید.

سامانه پیامک  اس‌ام‌اس پارسی  دارای خط خدماتی است و خط خدماتی برای ارسال پیامک وب‌سرویس و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی در اختیار شما قرار داده می‌شود، زمانی که با خط خدماتی پیامک ارسال می‌کنید پیامک شما به تمامی شماره‌ها حتی افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند ارسال می‌شود، برای استفاده از خط خدماتی نیازی به ثبت شرکت حقوقی یا اینماد نمی‌باشد و خط خدماتی بلافاصله بعد از خرید سامانه پیامک حتی به افراد حقیقی واگذار می‌شود.