راهنمای کامل خرید بهترین پنل پیامک

راهنمای کامل خرید بهترین پنل پیامک

راهنمای خرید پنل پیامک به شما کمک می‌کند تا با انتخاب بهترین گزینه، بهترین خدمات پیامکی را دریافت کنید. همانطور که می‌دانید پیشرفت تکنولوژی تأثیر زیاد در تبلیغات و بازاریابی گذاشته است و امروزه روش‌های جدید مانند استفاده از سامانه پیامکی بسیار فراگیر شده است. به گونه‌ای که امروزه اکثر سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی خرید پنل پیامک را برای سازمان مانند تلفن و هر وسیله ارتباطی دیگری الزامی می‌دانند.

با جستجو در اینترنت با سامانه‌ پیامکی‌های زیادی روبرو می‌شوید و شاید در نگاه اول انتخاب بهترین پنل پیامک از بین تعداد زیادی پنل پیامک کمی دشوار باشد. در این مقاله بر اساس تجربه کاری و سؤالات مشتریان به شما کمک خواهیم کرد که بهترین سامانه پیام کوتاه را بر اساس معیارهای خودتان انتخاب کنید.

چگونه بهترین پنل پیامکی را انتخاب کنیم؟

شاید سوالاتی ذهن شما را درگیر کرده باشد؛ چگونه می‌توان به یک سامانه پیامک اعتماد کرد؟ پشتیبانی یک پنل پیامک چگونه است؟ کیفیت ارسال پیامک و سرعت ارسال پیامک چقدر است؟ خصوصاً اگر سامانه پیامک را برای شرکت یا سازمان تهیه می‌کنید که افرادی به کار شما نظارت دارند دشواری خرید سامانه پیامک دو چندان می‌شود به‌گونه‌ای که شاید برای خرید پنل پیامک دست نگه دارید یا این کار را به فرد دیگری محول نمایید.

در این مقاله می‌خواهیم نکاتی را که در مورد خرید بهترین پنل پیامک ضروری است بیان کنیم؛ شما بعد از مطالعه این مقاله، در مدت زمان کمتر از 15 دقیقه، به راحتی می‌توانید در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی یک شرکت معتبر برای خرید پنل پیامک را انتخاب نمایید. ما یک راهنمای جامع برای خرید سامانه پیامک تهیه کرده‌ایم؛ در نهایت شما هستید که بر اساس معیارها و ملاک‌ها انتخاب می‌کنید. با ما همراه باشید تا نکات مهم برای خرید پنل پیامک را به شما توضیح دهیم تا بعد از خرید سامانه پیامک از انتخاب خود پشیمان نشوید.

برای انتخاب بهترین پنل پیامک، به محیط کاربری سامانه پیامکی توجه کنید

در قدم اول برای خرید سامانه پیام کوتاه بدون توجه به حوزه کاری، باید به محیط کاربری پنل پیامک و در عین حال به امکانات پنل پیام کوتاه توجه کرد. یکی از ویژگی‌های یک بهترین پنل پیامکی و قابل اعتماد این است که کاربر به راحتی بتواند با پنل پیامکی ارتباط برقرار کند. از طرفی امکانات سامانه پیامک نیز باید پاسخگوی نیاز کاربر باشد. برای آنکه از محیط کاربری سامانه پیامک خیالتان راحت شود، می‌توانید از شرکت‌های پنل پیامک درخواست دریافت نسخه آزمایشی سامانه پیام کوتاه را داشته باشید.

تعرفه مناسب پنل پیامک معیاری برای انتخاب بهترین پنل های پیامکی

شاید در نگاه اول، تنها مساله مهم برای هر تصمیم گیرنده‌ای، هزینه پیامک باشد اما سؤال مهم‌تر این است که بهترین سامانه پیامکی در مقابل هزینه دریافت شده، چه خدماتی را و با چه سطح کیفیتی به ما ارائه می‌دهد.

کاملاً با شما موفق هستیم که بهترین پنل پیامکی باید برای خدماتی که ارائه می‌دهد تعرفه مناسبی در نظر بگیرید اما تعرفه به تنهایی نمی‌تواند تضمینی بر معتبر بودن سامانه پیامکی باشد. باید توجه داشت که تعرفه در نظر گرفته شده براساس چه معیارهایی است.

بسیاری از کاربران در هنگام خرید پنل پیامک تنها به تعرفه توجه کرده و تعرفه پایین باعث شده است که از دیگر موارد چشم پوشی کنند. اما تجربه کاری ما نشان داده است که بالا بودن تعرفه پنل پیامک دلیل معتبر بودن سامانه پیامک نیست و پایین بودن تعرفه ارسال پیامک دلیل بی‌کیفیتی خدمات نیست اما تعرفه مناسب فاکتوری است که در کنار دیگر موارد مانند پشتیبانی، امکانات ارائه شده و … معنی پیدا می‌کند.

چرا تعرفه بعضی از شرکت‌های پنل پیامک از تعرفه اوپراتور کمتر است؟

گاهی اوقات در وب‌گردی‌ها تعرفه‌هایی را می مشاهده می‌کنم که از تعرفه پیامک اوپراتور نیز کمتر است، چطور چنین چیزی امکان دارد؟ متاسفانه بعضی از سامانه‌های پیامکی، شماره تکراری و غیر فعال را از سیستم حذف نمی‌کنند و به این‌صورت تعرفه پایین را جبران می‌کنند.

همانطور در ابتدای این مقاله خدمتتان عرض کردیم، سامانه پیامک یک محصول فیزیکی نیست بعضی از سامانه‌های پیامکی قبل از خرید پنل پیامک تعرفه‌ی کمتری را به شما نمایش می‌دهند و بعد از خرید سامانه پیامک متوجه می‌شوید که تعرفه ارسال پیامک به مراتب بالاتر است، اگر شرکتی تعرفه‌ای کمتر از حد معقول اعلام می‌کند بهترین حالت این است که درخواست نسخه ازمایشی و تست داشته باشیم تا بتوانیم دقیقاً از تعرفه پیامک و حذف شماره‌های تکراری مطمئن شویم.

توجه به سابقه فعالیت بهترین پنل های پیامکی و شرکت‌های ارائه دهنده آن‌ها

در ادامه راهنمای خرید پنل پیامک یکی دیگر از مواری که در هنگام خرید بهترین سامانه پیامکی باید به آن توجه کرد سابقه فعالیت شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی است. اینکه شرکت ارائه دهنده پنل پیامک چند سال در حوزه خدمات پیامکی فعالیت می‌کند، می‌تواند در کیفیت پشتیبانی و خدمات سامانه پیامک تأثیر داشته باشد.

البته ما معتقدیم که این مورد نسبی است، نمی‌توان گفت که لزوماً یک شرکت قدیمی حتماً امکانات بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهد اما برای آنکه خیالتان راحت باشد بهتر است حداقل یک‌سال از سابقه فعالیت شرکت پیامکی گذشته باشد و آن شرکت تجربه‌های لازمه را در زمینه ارسال پیامک و شیوه کاری اوپراتور کسب کرده باشد همچنین شرکت در نمایشگاه‌ها و نظرات مشتریان و… را می‌توانید به‌عنوان یک امتیاز مثبت برای سامانه پیامکی در نظر بگیرید.

و خوب است که به این نکته اشاره کنیم که شرکت‌های زیادی بوده‌اند فکر می‌کردند پیشرو بازار هستند و به خواسته‌ها و نیاز‌های مشتری توجه نکرده‌اند و در نهایت نابود شده‌اند. (داستان شرکت نوکیا را یادتان هست؟) سابقه فعالیت مهم است اما مهم‌ترین عامل نیست.

از شرکت‌های حقوقی همراه با فاکتور رسمی خرید کنید!

فعالیت به صورت حقوقی همراه با ارائه فاکتور رسمی یکی دیگر از مواردی است که می تواند به عنوان امتیاز محسوب شود زیرا تمامی پنل پیامک معتبر به صورت حقوقی فعالیت می کنند و افرادی که در سطج وب به صورت حقیقی هستند معمولا با خرید نمایندگی پنل پیامک از شرکتهای اصلی نسبت به فروش اقدام می کنند.

ارائه فاکتور رسمی و معتبر می تواند در کاهش مالیات شما و در نهایت افزایش درامد شما تاثیر گزار باشد بنابراین همکاری با شرکت های معتبر می تواند در نهایت به شما کمک کند تا هزینه های خود را کاهش دهید.

Blog-Image-001

ارائه فایل‌های آموزشی کار و راهنمای خرید با پنل پیامک

یک سامانه پیامک قابل اعتماد برای راحتی تعامل کاربران با سامانه پیام کوتاه، حتماً آموزش‌هایی را به صورت فایل صوتی، ویدیو یا کتاب الکترونیکی برای کاربران خود در نظر می‌گیرد که در این آموزش‌ ویدیویی کار با سامانه پیامک به طور کامل ذکر شده است. این آموزش‌ها به شما کمک می‌کند که به‌راحتی به ارسال پیامک بپردازید و از تمامی امکانات پنل پیامک مطلع شوید.

شاید سخت‌گیرانه باشد اما می‌توانیم با بررسی وبلاگ و محتواهای آموزشی که به صورت مداوم در وبلاگ شرکت تولید می‌شود تا حدی سطح کیفیت و خدمات شرکت سامانه پیامکی را مورد بررسی قرار دهیم. برای انتخاب بهترین سامانه ارسال پیامک باید به این نکات توجه ویژه‌ای داشته باشید.

web-design-banner

ارائه پنل پیامکی متناسب با نیاز کاربر، ویژگی بهترین سامانه پیامک انبوه

مسلم است که نیازهای یک استارتاپ با نیازهای یک هلدینگ برابر نیست، بهتر است که متناسب با نیازتان پنل پیامک تهیه کنید، سامانه پیامکی که شما قصد خرید دارید باید به شما حق انتخاب بدهد، اگر یک استارتاپ هستید نیازی برای تهیه سامانه پیامک حرفه‌ای نیست، یک پنل پیامک برای شروع کار تهیه کنید و در صورت نیاز پنل پیامکی را ارتقا دهید.

یکی از مواردی که در هنگام خرید بهترین پنل پیامک باید به آن توجه کرد امکان ارتقا آن می‌باشد. اگر شما صاحب یک استارتاپ یا فروشگاه تازه تأسیس هستید شاید در ابتدا نیازمند امکانات پیشرفته‌ای نباشید اما با گذشت زمان و رشد کسب و کارتان نیاز است که سامانه پیامک با امکانات پیشرفته‌تری را خریداری کنید. اگر پنل پیامک شما قابلیت ارتقا داشته باشد، می‌توانید با پرداخت مابه التفاوت پنل پیام کوتاه خود را ارتقا دهید. با این کار دیگر نیازی نیست که هزینه را از ابتدا پرداخت کنید و تنظیماتی مانند ساخت دفترچه تلفن که قبلاً در پنل پیامکی خود انجام داده‌اید را دوباره از ابتدا انجام دهید.

link-building-tab-img4

ارائه گزارشات شفاف بعد از ارسال پیامک، از ویژگی‌های بهترین سامانه پیامکی

توجه به ارائه گزارشات صحیح و شفاف توسط پنل پیامکی بعد از ارسال پیامک اهمیت ویژه‌ای دارد. بهترین سامانه پیامکی باید بعد از هر ارسال گزارش دقیقی از روند ارسال پیامک ارائه دهد. همچنین شرکت ارائه دهنده خدمات پیامک باید تضمین کند که هزینه پیامک‌های ارسال نشده بازگشت داده می‌شود که البته در اکثر سامانه‌های پیامکی هزینه پیامک‌های بلک لیست عودت داده می‌شود اما چند وقت پیش یکی از مشریانمان تعریف می‌کرد که قبلاً پنل پیامکی داشته است که تعرفه ارسال پیامک را 85 ریال محاسبه می‌شد اما هزینه پیامک‌های بلک لیست عودت داده نمی‌شد! از آنجایی که حدود 60 تا 70 درصد شماره موبایل‌ها دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند شما فکر کنید برای ارسال پیامک‌های 100 هزارتا و بالاتر این عدد به کجا می‌رسد!

اس ام اس پارسی یکی از بهترین پنل های پیامکی در ایران

در این مقاله موارد مهمی را که در هنگام خرید سامانه پیامک باید به آن‌ها توجه کرد را بیان کردیم. با توجه به نکات گفته شده می‌توانید با مقایسه سامانه‌های پیامک بهترین سامانه پیامک را تهیه کنید. اس ام اس پارسی با سابقه سال‌ها ارائه خدمات متنوع، پشتیبانی همیشگی، تعرفه پیامکی مناسب، ارائه گزارشات شفاف و …. می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است تا همین حالا با شماره 91307651-017 تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان تلفنی ما بهره مند شوید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید

با خرید پنل پیامک کسب و کار خود را توسعه دهید، می‌توانید علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.

برای خرید پنل پیامک همین الان با شماره 91307651-021 تماس بگیرید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

download (2)